Friday, 20 May 2011

haih..

hmm..kawan2 aku sume happy..idup diorg sume bak kate boboiboy ''terbaek''..aku nih,,hmm..bosan jee..aku un naik bosan ngan diri aku nih..sampai abang aku ckp ''skang nih ko dh x best ah mal..mendap ah''..haih..nk wat camne..dh ditakdirkan aku jd camni..hmm..haha..ape nk jd nih..aduuhhh..am i a person??..or i'm just a dummy that acts like a person..haa..i don't even know..hmm..ok..assalamualaikum..guys,keep up with your happy life..haha..

No comments:

Post a Comment