Thursday, 22 December 2011

...

alapartiwewlapalapalewojiwo.. k bai.. nyway,,aku xde kdt..  harap maaf

Saturday, 3 December 2011

errr.. krek2

hahahahahahhahahahahahahhahaa errrrrrrrrrrrrr............ KKKKKKKRRRRRRREEEEEEEEKKKKKKK KKKKKKKKRRRRRRREEEEEEKKKKKKK !!!!!!!!! aku bosan n just nk update je.. so long :)

Sunday, 14 August 2011

nk update blog je un =,=

assalamualaikum..hmm.. same cam Miss Pu3 kite tuh,, aku un nk ckp bnde same gak.. tp,malas nk tulis byk2.. aku ade sorg kawan,,dulu dye best je,,leh borak2 ngan dye an.. tp,, lately,,he changed.. aku xtau laa nk ckp ape an,, dye dh jd defensive gile2.. he's grown up..aku bkn nk ejek dye budak kecik.. tp dye dh lain gilee..skang an,,klu dye bnci kat ssorg,,dye bnci abis2 punye.. sumpah aku ckp.. hangpa x caya,,skaati hang ah,, aku dok kisah..ini observation aku je..harap maaf jika ade yg terase.. sape yg makan cili,,terase ah ke-cili-an dye.hahaha.. k,,bai assalamualaikum

Friday, 10 June 2011

haih..

haih..dashboard aku penuh ngan kontest ngan day2 korg tu..haih..naik semak dh aku tgk..

Sunday, 5 June 2011

hahahahha..news that was late to tell

hahahha..selamat pg sayang,,hahahaha..hmm..meh sini aku  cite kat korg,,
hmm..aku start kenal dye melalui tepon..hahahahha..nk tau x??leh lak dye jd orang lain ,,nk tau sape??dye jd alip..hahahahahahha..aku un naik pelik dh..hahahahahhadye ttbe mesej saye,,nombor tu aku xtau,,so aku tnye laa dye..dye ckp dye alip,,hahahahhaha,,time tu gak laa aku nk tgk harry potter,,dye mesej cam nk buang mase aku je,,aku un ckp laa ''malas ah aku nk layan ko''..hahahah..pastu dye ckp ''haha,,ko nih,,cepat give up laa.. aku ni hanis laa''..hahahaha aku un x sangke..hahahaha..hmm..start dr tu,,ktorang asyik main mesej je..hahahaha..nk tau x??main mesej ngan dye lg best dr main mesej ngan orang lain..hahahhaa..ktorang main mesej je sampi laa satu mase tu,,dye tnye ''hmm..kite nih kawan je ke??'' aku un,,hmm..pikir lame gak laa..hmm.. aku un ade pikir camtu gak..sbb time mesej2,,ktorang ade gak laa sayang2 nih..hahaha..dye suruh aku wat keputusan,,tp aku bg dye je yg wat keputusan yg dye pikir terbaik bg dye,,hahahaha..then,,time aku ngah mengecat,,dye dh wat keputusan,, hahaha..start dr time tu,,ktorg...kapel!!hahahahhaha..best2..start dr time tu gak laa..ktorg makin sayang antare satu sama lain..hahahahaha..dye mmg best,,best sgt,,hhahahaha..x pernah aku se-happy macam time tu..hahahahhaahahhaha..happy sgt,,hahahhahahhaa..best2,,haa,,lupe lak,,ktorg dh kawin,,hahahhahaha,,in  the term of kapel..hahahahhahaabest sgt,,haih..aku un xtau dh nk ckp ape lg..hmm..i think that's all for today..hmm..aku mmg x sesuai jd reporter..hahahahahha

Thursday, 2 June 2011

...

hmm...what I wanna say today is..hmm..why don't y'all suggest somethin' for me?? hmm..ok..I've got an idea.. it's call,, singing..hahahha..(booorriiinnngggg)..haha..what song do we wanna sing for today??haa..I know..how about,,hmm,,SMKPP16(1)?? haha..ok,,here we go,,SMK Putarajaya 3,,dengan megah,,sinari cahaya,,n bla bla bla..borinngggg.. hmm..now,,what are we gonna do..??haih..for y'all's information,,I am so bored today..arrgghhhhh..hmm..the thing that weird is,,today,,I am speaking..hahahaha..it's like ''what the hell is wrong with you??!!''hahahaha..well,,today,,I become a weirdo..hahahaha..well,,hmm,,alapartiwelapalapalewojiwo.. hahaha,,it's been a long time since we heard that right??hahaahah..haih,,i'm getting more n more bored now..hmm..ok,,that's all for today..nice to meet y'all..(even I don't meet y'all) hahaha..ok...assalamualaikum..

Thursday, 26 May 2011

haih..

hmm..ari nih kursus bhaii..hmm...bosan,,bosan gak..tp best gak laa..yg lg best nye,,ari nih ktorg x masuk kelas..yg lg x best nye,,ari nih kelas ktorg dpt paper math..aduuuhhh..n we missed it!!!what thee......ish!!! rugi..rugi..tp yg paling x best nye,,ckgu Mimi x bg org lain tgk markah paper ktorg..aduuhhhh...x best..munchy's tul laa..yg worse of the worse nye lak,,esok ade sambutan ari guru..ade sukan..n aku kne jage...n,,n,,n,,kaki aku ngah sakit skang nih!!!!arrggghhhh..munchy's of allllll mancis!!!arrgghhhh..ini laa.. worst-case scenario..hahahaha..hmm..lupe lak..assalamualaikum..stakat nih je laa keMEREPEKan aku..haha..ok..assalamualaikum

Friday, 20 May 2011

haih..

hmm..kawan2 aku sume happy..idup diorg sume bak kate boboiboy ''terbaek''..aku nih,,hmm..bosan jee..aku un naik bosan ngan diri aku nih..sampai abang aku ckp ''skang nih ko dh x best ah mal..mendap ah''..haih..nk wat camne..dh ditakdirkan aku jd camni..hmm..haha..ape nk jd nih..aduuhhh..am i a person??..or i'm just a dummy that acts like a person..haa..i don't even know..hmm..ok..assalamualaikum..guys,keep up with your happy life..haha..

Tuesday, 3 May 2011

haih..

skang nih,,aku cam nk jauh kan diri aku je dr sume org..aku un xtau nape..hmm..aku cam mls je..haih...aku naik penat dh..nape aku jd camni hah??aku naik pelik dh..hmm..korg stuju x??hmm..ok..aku nk men fb..assalamualaikum..

Monday, 18 April 2011

hmmm..

hmm..nih yg x best nih..kwn2 aku dh ade yg dr ______,jd ___ ___..aduh..x best..diorg dh ngam dh,tp ade je dugaan..haih..nape kwn2 aku jd camni..aduuhh..harap2 laa cudlings dua tuh x __ __ gak..haih..dunye2..nk wat camne,dh qada & qadar..haih..subhanallah..byk2 laa beristigfar..

Thursday, 14 April 2011

hmm..

hmm..aku x tau nk ckp ape..hmm..ok,ari nih aku kene balik tghari sbb mak aku kate kalau xde pape kat skola time petang,balik umah je..xyah buang mase..haih..aku rase malas je nk balik umah tghari,tp nasib baik sbb ayah ridwan amik dye..aku un tumpang arr skali..lg un,umah aku ngan ridwan dekat je..dye tingkat 6 aku tingkat 1..hmm..

Thursday, 24 March 2011

TERINGIN-INGIN

td kat skola..ptg kat library,alip dh kemaruk ngan syaza..syaza duduk kat satu krusi tuh..alip un duduk ar kat blkg dye,pastu alip men tarik2 krusi yg syaza ngah duduk tuh..ish3..dye nih mmg dh kemaruk nk brcinte ngan syaza..aku tgk un cam nk trgelak dh..prangai cam budak2 nk gule2..tp nih nk mintak approval dr syaza untuk trime cinte dye..aku ckp cam pompuan lg daa..tp an,aku de trpikir gak aw..aku nih cam seorg penyibuk je dlm hubungan kwn2 aku..lg un aku nk pndh skola an..k ar tu,xde ar ak kacau diorg lg an..haha..hmm..rase cam bosan lak..haih..k ar,assalamualaikum..

Monday, 21 March 2011

Let's..

So easy to forget our love,
the little things we do..
like calling for no reason,
just to say the words..''baby,i love u''
i know lately i've been busy,
but a second doesn't go by without u crossing my mind..
it's been so long since we had time,
let's take a day and make everything alright..
just take my hand,fall in love with me again..
let's runaway to the place where love first found us..
let's runaway for the day,
don't need anyone around us..
when everything in love gets so complicated,
it's only takes a day to change it..
what i have to say can't wait,all i need is a day,
so let's runaway..
let's runaway,just for the day..
runaway..runaway..
girl,u've been so patient,
spending nights alone and not complaining..
but i'll make it up to u and i promise today i won't keep u waiting..
please give me this one chance to remind u of everything we have..
i won't give up,i'm too much in love,and i want u to know that..
just take my hand,fall in love with me again..
let's runaway to the place where love first found us..
let's runaway for the day,
don't need anyone around us..
when everything in love gets so complicated,
it only takes a day to change it..
what i have to say can't wait,all i need is a day..
so let's runaway for the day,
and i'll give everything in this moment..
and i promise to make everyday just like the day..
let's runaway to the place where love first found us..
let's runaway for the day,
don't need anyone around us..
when everything in love gets so complicated,
it only takes a day to change it..
what i have to say can't wait,all i need is a day..
so let's runaway...

Kawin

assalamualaikum..ari ni aku nk ckp psl kawin..kawin ialah satu ikatan sah diantare laki2 n pompuan..tetapi sblum brkawin,kte kne ade ikatan 'permulaan' seperti brkawan..macam kawan aku dua org nih,bal n lina..dorg dh ade ikatan brkawan,n dorg un de prasaan antare stu same lain..so,aku hrp sngt dorg akan ade ikatan perkawinan lak..n ak hrp,dorg jemput aku ke mjlis prkawinan dorg nanti..td un bal angkatkan beg skola lina..pastu bile pali bagitau bal angkatkan beg dye,mke dye senyum lebar,mate un bersinar2..tu menandekan diorg makin rapat..bal un dh trime lina dlm ati dye..haha..aku ckp mcm pompuan daa..ak rase ar kan,nanti diorg akan berkapel..hoho,best2..ktorg nk tgk diorg dating..

Sunday, 20 March 2011

Skolah

Sok skola laa..x best..kn best klu skola 6 bulan,cuti 6 bulan..baru adil..tul x??..tul an..ckgu de kate kite kne adil dlm sume perkare..ni tidak,ckgu yg x adil..ish3..pe nk jd kat dunye nih??assalamualaikum..

PPSS

PPSS..pengawas pusat sumber sekolah..haih..agak nye tu laa yg aku akn jd tahun ni..insyaAllah..ckgu ckp,tahun lps sikit je org jd ppss..tp,tahun ni rmi lak,sampai 70+..haa..time cuti,ak,alip,pali,bal,syaza n lina gi bertugas..best..kitorg bertugas sampai kul 2..pastu ckgu tutup library..lepas ckgu dh blah,pali pakai kunci mangga library yg tlah di'copy'kan oleh dye time ckgu suruh dye pegang..ktorg bukannye bertugas,tp ktorg main2..

Saturday, 19 March 2011

kawin..

assalamualaikum..ari ni aku nk ckp psl kawin..kawin ialah satu ikatan sah diantare laki2 n pompuan..tetapi sblum brkawin,kte kne ade ikatan 'permulaan' seperti brkawan..macam kawan aku dua org nih,alif n syaza..dorg dh ade ikatan brkawan,n dorg un de prasaan antare stu same lain..so,aku hrp sngt dorg akan ade ikatan perkawinan lak..n ak hrp,dorg jemput aku ke mjlis prkawinan dorg nanti..

Friday, 18 March 2011

Nape??

Nape kat fb dh x rmi yg on9??ak un naik bosan laa..nk chat xde kwn..asyik2 chat ngan diri sndiri..haih..post kebape ak x tau..hehehehe..okeh..

KAWAN

if u ever find urself stuck in the middle of the sea,
i'll sail the world to find u,
if u ever find urself lost in the dark n u can't see,
i'll be the light to guide u,
find out what we'r made of,what we r called to help our frens in need,
u can count on me like 123 i'll be there n i know when i need it
i can count on u like 432 n u'll be there coz that's what frens r suppose to do,
oh yeah..huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuyeah
if u toss n u turn n u just can't fall asleep..i'll sing a song beside u,
n if u ever forget how much u really mean to me..everyday i will remind u,
find out what we'r made of,what we r called to help our frens in need,
u can count on me like 123 i'll be there n i know when i need it
i can count on u like 432 n u'll be there coz that's what frens r suppose to do,
oh yeah..huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuyeah
u'll always have my shoulder when u cry..i'll never let go never say goodbye,
u can count on me like 123 i'll be there n i know when i need it
i can count on u like 432 n u'll be there coz that's what frens r suppose to do,
oh yeah..huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu
u can count on me coz i can count on u..

Alif is a MNANIAC..

Alif is a maniac..ni leh dbuktikan dengam sikap nye yg ''OLE2'' (gila)..hahahaha..ktorg kat skola panggil dye ''orang gile'' hahahahahaha..mmg btul dye gile,lompat sni,lompat sne..ktorg tgk dye un naik seram..hahahahahaa

Thursday, 17 March 2011

Lagu Aku

Alapartiwelapalapalewojiwo..Ni laa lagu aku,bagi korg mgkn x sedap,tp bagi aku,best gile..Lagu ni mmbuatkan aku tenang,hilang kn stress ak,tu pun kalau aku mnjerit ar..kawan2 ak un rmi gak ar yg dh start nyanyi2 lagu nih..aku un best je denga tp,dorg nyanyi lambat skit ar..

Fb

Ak pelik ar fb skang nih,lembab,banyak problem..haih..pe nk jd..ak ni da la bute IT skit..ni un 1st post ak,ak men bedal je hahahahaha